Dashboard: het meten van maatschappelijke relevantie

Het meten van de maatschappelijke relevantie van een organisatie Hier korte schets van de unieke modellen, tools en technieken IvMR (transcibreren, coderen etc.) zonder al te technisch te worden. Refereren naar meerdimensionaal denken (bereik, middelen, waarden & normen) ipv ééndimensionaal denken (alleen bereik). Steeds de link houden met de organisatie en doelen van de lezer.

U krijgt als lid een op maat gemaakt impact dashboard van uw organisatie, waarin het bereik en de impact in de media worden weergegeven. Een ideaal hulpmiddel in de besluitvorming én om uw ambities en resultaten te presenteren. Bekijk enkele van onze openbare dashboards. Als lid van het IvMR ontvangt u een tool om relevantie uit het nieuwsartikelen te meten.
Inzicht krijgt u verder via publicaties (rapporten, blogs, podcasts), ontmoetingen met gelijkgestemden en het impact dashboard. Uiteraard is ook een vervolgtraject voor uw organisatie mogelijk.

Wat krijgt u bij het IvMR?

  • een op maat gemaakt impact dashboard van uw organisatie, waarin het bereik en de impact in de media worden weergegeven
  • een tool om relevantie uit de nieuwsartikelen te meten
  • toegang tot publicaties over maatschappelijke relevantie (onderzoeksrapporten, blogs, podcasts)
  • bijeenkomsten en digitale events, die de gelegenheid geven om (ook cross- sectoraal) best practices uit te wisselen, te netwerken, trainingen te volgen en gelijkgestemden te leren kennen
  • desgewenst een individueel vervolgtraject om uw impact te meten en te presenteren
  • toegang tot de Week van de Maatschappelijke Relevantie, ieder jaar in september

Ben u al lid van het IvMR?

Nee? Meldt u hier aan of ontvang eerst meer informatie.

 

Vertel het ons.
Wij luisteren naar jouw relevantie.

Of chat met ons.